С направата и реализацията на сайта се виждат положителни промени във всяко едно отношение – от навигацията в сайта, до цялостното преживяване на потребителите в социалната мрежа, а после и на самия сайт.
Обобщение
Като динамичност на публикуването на постове можем да споделим, че от 3-4 пъти седмично то се зачести на всеки ден, а някои от дните по два поста на ден. Естествено е да се забележи увеличаване броя на хората, до които достигат постовете - най-малко до 200 човека, а някои публикации достигат органично до 1 200 човека, което е почти 50% от цялостната аудитория на страницата в социалната мрежа. Това означава, че сме достигнали до почти всеки втори. Забелязва се и увеличение на ангажираността на аудиторията. Т.е. повече реакции на постовете (харесвания) и споделяния. Постове, съдържащи отстъпка в комуникацията си, имат повече реакции.
Типичен потребител:
Локация:
София
Пловдив
Варна
Възраст:
25г.
54г.
ЖЕНИ
68%
МЪЖЕ
32%
2.2K
Дизайн на иконки за уебсайта
За месеците от ноември до февруари включително успяхме да увеличим хората, до които достига страницата и постовете с 5,900%. В периодите, в които са били активни рекламни кампании, обхватът на съдържанието е по-висок от обикновено. Също така се наблюдава и постепенно увеличаване на органичното достигане до хората, което е и една от целите на компанията като цялостно присъствие във Фейсбук.
Забелязва се и покачване на постоянните посетители на страницата, което е добра индикация за това, че съдържанието ни е атрактивно.
Официална Фейсбук страница
Харесванията на страницата също са се увеличили с около 110%.
110%
Ноем 2021
Дек 2021
Ян 2022
Февр 2022
5900%
119%
Buldent Ltd
Последните месеци работихме по проект, който нямаме търпение да споделим с вас. 🛠️🤭
Ще променим изцяло преживяването на нашите клиенти. 🤩
www … Упс, рано е да ви кажем. 🤫
Buldent Ltd
Чакането свърши! 🥳
Разгледайте и пазарувайте по-удобно в новия ни онлайн магазин. 💯
Заложихме на изцяло нова визия и добавихме нови функции и менюта, за да направим пазаруване при нас удоволствие! 🛒➡️ https://buldent.bg/
Buldent Ltd
В Buldent подкрепяме българските стоматолози. 🦷
Именно за вас създадохме лоялната програма 3-5-7 📢 🔥

Пазарувайте бързо и изгодно онлайн 🛒
https://buldent.bg/
Buldent Ltd
Пазаруването онлайн освен удобно може да бъде и бързо! 😉
Създадохме опцията "Бърза поръчка". 🚀
🤩Ето как работи:
След като се регистрирате и направите поне 1 поръчка...
виж повече
Buldent Ltd
Здравейте, приятели, 😊
Наближават празници и екипът на Булдент ще се оттегли в заслужена кратка почивка в периода от 24.12.2021г. до 03.01.2022г. 🎄
На 04 януари се завръщаме с нови сили и още по-големи усмивки.
Buldent Ltd
🎄 В навечерието на Бъдни вечер, екипът на Булдент ви благодари за доверието и всеотдайността. 🥰

Желаем ви светъл празник изпълнен с много семейно щастие, богата трапеза, здраве и любов! 🙏🎄✨
Buldent Ltd
Честита Коледа, приятели! 🎄
Нека празникът ви е изпълнен с много топлина, любов, усмивки и подаръци. 🎅🎁

Екипът на Булдент ✨
Buldent Ltd
Честита Нова Година, скъпи приятели! 🎆🎊
Приемете нашите искрени пожелания за една успешна нова година изпълнена с много любов, топлина и здраве. И не на последно място ви желаем много красиви усмивки на вашите пациенти! 😁🎉
Екипът на Булдент ✨
Buldent Ltd
😁❤️Честит празник на всички дентални специалисти, посветени на здравето и усмивката! Бъдете все така отдадени на това, което правите ежедневно! Благодарим Ви, че Ви има и се грижите неуморно за усмивките на малки и големи!
Какво променихме в новия сайт?
Навигацията в сайта вече е облекчена. За целта създадохме повече филтри, които да помагат при намирането на продукта. Също така улеснихме работата на служителите на фирмата, като свързахме ЕРП системата им директно със сайта.
Създадохме изцяло нова  визия и
функционалност. Оптимизирахме
снимките в сайта – имената на
продуктите, както и формата, в който
се качват. Заложихме на много
изчистена визия и нови функции,
които да улеснят процеса на
пазаруване на клиента, така че да го
задържат максимално дълго време
на сайта.
Създадохме бутон за Бърза поръчка – на база старите поръчки на клиента. Там са най-често поръчваните от него продукти. По този начин той лесно може да премахне или увеличи бройките и с няколко клика да направи нова поръчка.
Регистрацията вече е бърза и лесна.
Сега служителите могат лесно да:
Редактират старото съдържание в сайта
Добавят ново съдържание в сайта
Премахват и добавят продукти в сайта
Обновяват промоционалните цени
Събират поръчките от онлайн магазина. (Те вече се наливат в системата автоматично).
Добавихме автоматични имейли - при регистрация, поръчка и доставка на поръчка от сайта. Това означава, че щом клиентът направи поръчка, той получава имейл с информация за поръчката; след това получава имейл, че поръчката е пикирана, а след това получава и такъв с дата за доставка.

За компанията Булдент създадохме съвсем нов уебсайт. С това, както и с ангажирането на вниманието им във Фейсбук, постигнахме 70% увеличение на новите посетители на сайта.
Вижда се увеличение на нови органични потребители с 119%.
Анализите показват, че потребителите, в случая стоматолози, се ориентират безпроблемно в новия сайт и успяват да намерят това, което търсят. Именно това беше и една от целите на новия сайт - да им осигурим лесна навигация и бързо намиране на артикулите.
Какво направихме за Булдент?
Средната продължителност на сесията се е повишила до 5/6 минути.
70%
119%
2980%
www.
2.54%
Компанията е първият дентален дистрибутор, който стартира дентален дитейлинг на Българския стоматологичен пазар.
UI/UX
Digital Marketing
Case Study
Дизайн на постове за социални мрежи
Какво е Булдент?
С направата и реализацията на сайта се виждат положителни промени във всяко едно отношение – от навигацията в сайта, до цялостното преживяване на потребителите в социалната мрежа, а после и на самия сайт.
Обобщение
Като динамичност на публикуването на постове можем да споделим, че от 3-4 пъти седмично то се зачести на всеки ден, а някои от дните по два поста на ден. Естествено е да се забележи увеличаване броя на хората, до които достигат постовете - най-малко до 200 човека, а някои публикации достигат органично до 1 200 човека, което е почти 50% от цялостната аудитория на страницата в социалната мрежа. Това означава, че сме достигнали до почти всеки втори. Забелязва се и увеличение на ангажираността на аудиторията. Т.е. повече реакции на постовете (харесвания) и споделяния. Постове, съдържащи отстъпка в комуникацията си, имат повече реакции.
Типичен потребител:
Локация:
София
Пловдив
Варна
Възраст:
25г.
54г.
ЖЕНИ
68%
МЪЖЕ
32%
2.2K
Дизайн на иконки за уебсайта
За месеците от ноември до февруари включително успяхме да увеличим хората, до които достига страницата и постовете с 5,900%. В периодите, в които са били активни рекламни кампании, обхватът на съдържанието е по-висок от обикновено. Също така се наблюдава и постепенно увеличаване на органичното достигане до хората, което е и една от целите на компанията като цялостно присъствие във Фейсбук.
Забелязва се и покачване на постоянните посетители на страницата, което е добра индикация за това, че съдържанието ни е атрактивно.
Официална Фейсбук страница
Харесванията на страницата също са се увеличили с около 110%.
110%
Ноем 2021
Дек 2021
Ян 2022
Февр 2022
5900%
119%
Дизайн на постове за
социални мрежи
Какво променихме в новия сайт?
Навигацията в сайта вече е облекчена. За целта създадохме повече филтри, които да помагат при намирането на продукта. Също така улеснихме работата на служителите на фирмата, като свързахме ЕРП системата им директно със сайта.
Създадохме изцяло нова  визия и
функционалност. Оптимизирахме
снимките в сайта – имената на
продуктите, както и формата, в който
се качват. Заложихме на много
изчистена визия и нови функции,
които да улеснят процеса на
пазаруване на клиента, така че да го задържат максимално дълго време на сайта.
Създадохме бутон за Бърза поръчка – на база старите поръчки на клиента. Там са най-често поръчваните от него продукти. По този начин той лесно може да премахне или увеличи бройките и с няколко клика да направи нова поръчка.
Регистрацията вече е бърза и лесна.
Сега служителите могат лесно да:
Редактират старото съдържание в сайта
Добавят ново съдържание в сайта
Премахват и добавят продукти в сайта
Обновяват промоционалните цени
Събират поръчките от онлайн магазина. (Те вече се наливат в системата автоматично).
Добавихме автоматични имейли - при регистрация, поръчка и доставка на поръчка от сайта. Това означава, че щом клиентът направи поръчка, той получава имейл с информация за поръчката; след това получава имейл, че поръчката е пикирана, а след това получава и такъв с дата за доставка.

За компанията Булдент създадохме съвсем нов уебсайт. С това, както и с ангажирането на вниманието им във Фейсбук, постигнахме 70% увеличение на новите посетители на сайта.
Вижда се увеличение на нови органични потребители с 119%.
Анализите показват, че потребителите, в случая стоматолози, се ориентират безпроблемно в новия сайт и успяват да намерят това, което търсят. Именно това беше и една от целите на новия сайт - да им осигурим лесна навигация и бързо намиране на артикулите.
Какво направихме за Булдент?
Средната продължителност на сесията се е повишила до 5/6 минути.
70%
119%
2980%
www.
2.54%
Компанията е първият дентален дистрибутор, който стартира дентален дитейлинг на Българския стоматологичен пазар.
UI/UX
Digital Marketing
Case Study
Buldent Ltd
Последните месеци работихме по проект, който нямаме търпение да споделим с вас. 🛠️🤭
Ще променим изцяло преживяването на нашите клиенти. 🤩
www … Упс, рано е да ви кажем. 🤫
Buldent Ltd
Чакането свърши! 🥳
Разгледайте и пазарувайте по-удобно в новия ни онлайн магазин. 💯
Заложихме на изцяло нова визия и добавихме нови функции и менюта, за да направим пазаруване при нас удоволствие! 🛒
Buldent Ltd
В Buldent подкрепяме българските стоматолози. 🦷
Именно за вас създадохме лоялната програма 3-5-7 📢 🔥
Пазарувайте бързо и изгодно онлайн 🛒
https://buldent.bg/
Buldent Ltd
Пазаруването онлайн освен удобно може да бъде и бързо! 😉Създадохме опцията "Бърза поръчка". 🚀🤩Ето как работи:
След като се регистрирате и направите поне 1 поръчка...
виж повече
Buldent Ltd
Здравейте, приятели, 😊Наближават празници и екипът на Булдент ще се оттегли в заслужена кратка почивка в периода от 24.12.2021г. до 03.01.2022г. 🎄На 04 януари се завръщаме с нови сили и още по-големи усмивки.
Buldent Ltd
🎄 В навечерието на Бъдни вечер, екипът на Булдент ви благодари за доверието и всеотдайността. 🥰Желаем ви светъл празник изпълнен с много семейно щастие, богата трапеза, здраве и любов! 🙏🎄✨
Buldent Ltd
Честита Коледа, приятели! 🎄
Нека празникът ви е изпълнен с много топлина, любов, усмивки и подаръци. 🎅🎁

Екипът на Булдент ✨
Buldent Ltd
Честита Нова Година, скъпи приятели! 🎆🎊Приемете нашите искрени пожелания за една успешна нова година изпълнена с много любов, топлина и здраве. И не на последно място ви желаем много красиви усмивки на вашите пациенти! 😁🎉Екипът на Булдент ✨
Buldent Ltd
😁❤️Честит празник на всички дентални специалисти, посветени на здравето и усмивката! Бъдете все така отдадени на това, което правите ежедневно! Благодарим Ви, че Ви има и се грижите неуморно за усмивките на малки и големи!
Какво е Булдент?
С направата и реализацията на сайта се виждат положителни промени във всяко едно отношение – от навигацията в сайта, до цялостното преживяване на потребителите в социалната мрежа, а после и на самия сайт.
Като динамичност на публикуването на постове
можем да споделим, че от 3-4 пъти седмично то се
зачести на всеки ден, а някои от дните по два
поста на ден. Естествено е да се забележи
увеличаване броя на хората, до които достигат
постовете - най-малко до 200 човека, а някои
публикации достигат органично до 1 200 човека,
което е почти 50% от цялостната аудитория на
страницата в социалната мрежа. Това означава, че
сме достигнали до почти всеки втори. Забелязва се
и увеличение на ангажираността на аудиторията.
Т.е. повече реакции на постовете (харесвания) и
споделяния. Постове, съдържащи отстъпка в
комуникацията си, имат повече реакции.
Типичен потребител:
Локация:
София
Пловдив
Варна
Възраст:
25г.
54г.
2.2K
За месеците от ноември до февруари включително успяхме да увеличим хората, до които достига страницата и постовете с 5,900%. В периодите, в които са били активни рекламни кампании, обхватът на съдържанието е по-висок от обикновено. Също така се наблюдава и постепенно увеличаване на органичното достигане до хората, което е и една от целите на компанията като цялостно присъствие във Фейсбук.
Забелязва се и покачване на постоянните посетители на страницата, което е добра индикация за това, че съдържанието ни е атрактивно.
Харесванията на страницата също са се увеличили с около 110%.
110%
Какво променихме
в новия сайт?
Навигацията в сайта вече е облекчена. За целта създадохме повече филтри, които да помагат при намирането на продукта. Също така улеснихме работата на служителите на фирмата, като свързахме ЕРП системата им директно със сайта.
Създадохме изцяло нова  визия и
функционалност. Оптимизирахме
снимките в сайта – имената на
продуктите, както и формата, в който
се качват. Заложихме на много
изчистена визия и нови функции,
които да улеснят процеса на
пазаруване на клиента, така че да го задържат максимално дълго време на сайта.
Създадохме бутон за Бърза поръчка – на база старите поръчки на клиента. Там са най-често поръчваните от него продукти. По този начин той лесно може да премахне или увеличи бройките и с няколко клика да направи нова поръчка.
Регистрацията вече е бърза и лесна.
Сега служителите могат лесно да:
Редактират старото съдържание в сайта
Добавят ново съдържание в сайта
Премахват и добавят продукти в сайта
Обновяват промоционалните цени
Събират поръчките от онлайн магазина. (Те вече се наливат в системата автоматично).
Добавихме автоматични имейли - при регистрация, поръчка и доставка на поръчка от сайта. Това означава, че щом клиентът направи поръчка, той получава имейл с информация за поръчката; след това получава имейл, че поръчката е пикирана, а след това получава и такъв с дата за доставка.

За компанията Булдент създадохме съвсем нов уебсайт. С това, както и с ангажирането на вниманието им във Фейсбук, постигнахме 70% увеличение на новите посетители на сайта.
Вижда се увеличение на нови органични потребители с 119%.
Анализите показват, че потребителите, в случая стоматолози, се ориентират безпроблемно в новия сайт и успяват да намерят това, което търсят. Именно това беше и една от целите на новия сайт - да им осигурим лесна навигация и бързо намиране на артикулите.
Какво направихме за Булдент?
Средната продължителност на сесията се е повишила до 5/6 минути.
70%
119%
2980%
www.
2.54%
Компанията е първият дентален дистрибутор, който стартира дентален дитейлинг на Българския стоматологичен пазар.
UI/UX
Digital Marketing
Case Study
Buldent Ltd
Последните месеци работихме по проект, който нямаме търпение да споделим с вас. 🛠️🤭
Ще променим изцяло преживяването на нашите клиенти. 🤩
www … Упс, рано е да ви кажем. 🤫
Buldent Ltd
Чакането свърши! 🥳
Разгледайте и пазарувайте по-удобно в новия ни онлайн магазин. 💯
Заложихме на изцяло нова визия и добавихме нови функции и менюта, за да направим пазаруване при нас удоволствие! 🛒
Buldent Ltd
Пазаруването онлайн освен удобно може да бъде и бързо! 😉Създадохме опцията "Бърза поръчка". 🚀🤩Ето как работи:
След като се регистрирате и направите поне 1 поръчка...
виж повече
Buldent Ltd
Здравейте, приятели, 😊Наближават празници и екипът на Булдент ще се оттегли в заслужена кратка почивка в периода от 24.12.2021г. до 03.01.2022г. 🎄На 04 януари се завръщаме с нови сили и още по-големи усмивки.
Buldent Ltd
Честита Коледа, приятели! 🎄
Нека празникът ви е изпълнен с много топлина, любов, усмивки и подаръци. 🎅🎁

Екипът на Булдент ✨
Buldent Ltd
Честита Нова Година, скъпи приятели! 🎆🎊Приемете нашите искрени пожелания за една успешна нова година изпълнена с много любов, топлина и здраве. И не на последно място ви желаем много красиви усмивки на вашите пациенти! 😁🎉Екипът на Булдент ✨
Какво е Булдент?
Дизайн на постове
за социални мрежи
Официална Фейсбук
страница
Ноем 2021
Дек 2021
Ян 2022
Февр 2022
5900%
119%
Дизайн на иконки
за уебсайта
МЪЖЕ
32%
ЖЕНИ
68%
Обобщение
Като динамичност на публикуването на постове можем да споделим, че от 3-4 пъти седмично то се зачести на всеки ден, а някои от дните по два поста на ден. Естествено е да се забележи увеличаване броя на хората, до които достигат постовете - най-малко до 200 човека, а някои публикации достигат органично до 1 200 човека, което е почти 50% от цялостната аудитория на страницата в социалната мрежа. Това означава, че сме достигнали до почти всеки втори. Забелязва се и увеличение на ангажираността на аудиторията. Т.е. повече реакции на постовете (харесвания) и споделяния. Постове, съдържащи отстъпка в комуникацията си, имат повече реакции.
Локация:
София
Пловдив
Варна
Възраст:
25г.
54г.
2.2K
За месеците от ноември до февруари включително успяхме да увеличим хората, до които достига страницата и постовете с 5,900%. В периодите, в които са били активни рекламни кампании, обхватът на съдържанието е по-висок от обикновено. Също така се наблюдава и постепенно увеличаване на органичното достигане до хората, което е и една от целите на компанията като цялостно присъствие във Фейсбук.
Забелязва се и покачване на постоянните посетители на страницата, което е добра индикация за това, че съдържанието ни е атрактивно.
Харесванията на страницата също са се увеличили с около 110%.
110%
Какво променихме в новия сайт?
Навигацията в сайта вече е облекчена. За целта създадохме повече филтри, които да помагат при намирането на продукта. Също така улеснихме работата на служителите на фирмата, като свързахме ЕРП системата им директно със сайта.
Създадохме изцяло нова  визия и
функционалност. Оптимизирахме
снимките в сайта – имената на
продуктите, както и формата, в който
се качват. Заложихме на много
изчистена визия и нови функции,
които да улеснят процеса на
пазаруване на клиента, така че да го задържат максимално дълго време на сайта.
Създадохме бутон за Бърза поръчка – на база старите поръчки на клиента. Там са най-често поръчваните от него продукти. По този начин той лесно може да премахне или увеличи бройките и с няколко клика да направи нова поръчка.
Регистрацията вече е бърза и лесна.
Сега служителите могат лесно да:
Редактират старото съдържание в сайта
Добавят ново съдържание в сайта
Премахват и добавят продукти в сайта
Обновяват промоционалните цени
Събират поръчките от онлайн магазина. (Те вече се наливат в системата автоматично).
Добавихме автоматични имейли - при регистрация, поръчка и доставка на поръчка от сайта. Това означава, че щом клиентът направи поръчка, той получава имейл с информация за поръчката; след това получава имейл, че поръчката е пикирана, а след това получава и такъв с дата за доставка.

За компанията Булдент създадохме съвсем нов уебсайт. С това, както и с ангажирането на вниманието им във Фейсбук, постигнахме 70% увеличение на новите посетители на сайта.
Вижда се увеличение на нови органични потребители с 119%.
Анализите показват, че потребителите, в случая стоматолози, се ориентират безпроблемно в новия сайт и успяват да намерят това, което търсят. Именно това беше и една от целите на новия сайт - да им осигурим лесна навигация и бързо намиране на артикулите.
Какво направихме за Булдент?
Средната продължителност на сесията се е повишила до 5/6 минути.
119%
2980%
www.
2.54%
Компанията е първият дентален дистрибутор, който стартира дентален дитейлинг на Българския стоматологичен пазар.
UI/UX
Digital Marketing
Case Study
Какво е Булдент?
Дизайн на иконки за уебсайта
Официална Фейсбук страница
МЪЖЕ
32%
ЖЕНИ
68%
С направата и реализацията на сайта се виждат положителни промени във всяко едно отношение – от навигацията в сайта, до цялостното преживяване на потребителите в социалната мрежа, а после и на самия сайт.
Обобщение
Типичен потребител:
70%
Дизайн на постове за социални мрежи