Логото в уебсайта беше с твърде много детайли и се губеше фокуса. В предишната версия на уебсайта графичните елементи бяха разностилни и не се водеха от обща идея и графично изразяване. (лого, икони, екосистема под формата на таблица)
Категориите не бяха подредени правилно една след друга, което до голяма степен объркваше потребителя. Липсваха конкретни цветове на бранда, които да станат неговия облик, както и разпознаваеми с времето.
Взехме решение да променим цялостно уебсайта на DENTEU, включително лого и бранд идентичност. Този подход служи за усъвършенстване и преоткриване на марката. Придържахме се към изчистена и семпла стилистика и планирахме много конкретно цветовете и структурата на сайта. Целта бе да се създаде бранд идентичност и стил на илюстрация, които да се следват в бъдеще - уебсайт, социални мрежи, кампании, реклами и т.н.