ЗА ПРОЕКТА
Защо са важни Viber стикерите?
Viber има над 250 милиона активни потребители по целия свят и стикерите са една от най-популярните функции на приложението. Над 1 милиард стикера се изпращат всеки месец във Viber.
Специално създадените Viber стикери предоставят уникална възможност за изразяване на брандовата идентичност. Те са креативен и забавен начин за представяне на бранда пред потребителите.
КОНЦЕПЦИЯ
Изследване и Концепция
Потребителски
Профил
Тенденции
в дизайна
Запазване на бранд
идентичността
Идеи и
концепция
Психология на
потребителя
Потребителски
Профил
Тенденции
в дизайна
Запазване на бранд
идентичността
Идеи и
концепция
Психология на
потребителя
Анализ на целевата аудитория
Идентифицирахме кои са хората, който очакваме и бихме искали да използват нашите стикери и създадохме визии, които да са близки до техния потребителски профил.
Проучване на тенденциите
Направихме проучване кои стикери във Viber са най-харесвани и използвани, което ни помогна да изберем в каква стилистика да направим дизайните.
Концепция на дизайна
Разработихме уникална концепция, която отразява бранда, но и успява да предизвика емоции у потребителите. Включихме хумор, актуални теми и емоционално свързващи елементи.
Психология на потребителя
Едни от най-използваните стикер във Viber са тези, които резонират с ежедневието на всеки човек. За това заложихме на послания, в които почти всеки може да се припознае, като "We have a new client", "Final draft" или пък "What is the fuss all about?".
ЗАЩО
Защо трябва да имаме стикери?
МАСОВИ
ЗАБАВНИ
ИНФОРМАТИВНИ
ПОПУЛЯРИ-
ЗИРАЩИ
ПРИВЛИЧАЩИ
ТРАФИК
БЮДЖЕТНИ
ДИЗАЙН
Дизайн и Разработка
Избор на цветова палитра и стил
Запазихме стила и цветовете, които отразяват идентичността на бранда.
#BFE3F3
#085E6D
#E1332A
#000000
Изработка на илюстрации
Създадохме уникални илюстрации, които комуникират ясно и предизвикват усмивки. Внимателно балансирани са детайлите, за да се осигури четимост и разпознаваемост на малките изображения.
ОПТИМИЗАЦИЯ
Тест и Оптимизация
Пилотно тестване
Изпратихме избрани стикери към малка група потербители за събиране на обратна връзка. Анализирахме реакциите и направихме корекции, където е необходимо.
Оптимизация за платформата
Уверихме се, че всеки стикер отговаря на техническите изисквания на Viber. Оптимизирахме размерите и формата, за да се осигурни плавно използване и бързо изтегляне.
РЕЗУЛТАТИ
Резултати
Емоционален отговор от потребителите
Анализирахме обратната връзка, която показва емоционални реакции и споделяне на стикерите.
Повишена интеракция
Направихме оценка на статиските за честота на използване и споделяне на стикерите, чрез Viber Analytics, показвайки повишена активност и взаимодействие с потребителите
100%
Успеваемост
на
проекта
2,5
Всеки месец
във Viber се
изпращат над
2,5 милиарда стикера
1
1 стикер
комуникира
цяло 1
послание