Стикер-време за кафе

ОТВЪД ЕМОТИКОНИТЕ:

Как дизайнът на viber стикери
затвърди бранда и завладя
сърцата на потребителите?

Стикер-Добра работаIphone MockupIphone Mockup
Стикер-Добра работа

ЗА ПРОЕКТА

Защо са важни Viber стикерите?

Viber има над 250 милиона активни потребители по целия свят и стикерите са една от най-популярните функции на приложението. Над 1 милиард стикера се изпращат всеки месец във Viber.
Специално създадените Viber стикери предоставят уникална възможност за изразяване на брандовата идентичност. Те са креативен и забавен начин за представяне на бранда пред потребителите.

Mouse sticker

КОНЦЕПЦИЯ

Изследване и Концепция

Потребителски профил

Потребителски
Профил

Стрелка
Потребителски профил

Тенденции
в дизайна

Стрелка
Потребителски профил

Запазване на бранд
идентичността

Стрелка
Потребителски профил

Идеи и
концепция

Стрелка
Потребителски профил

Психология на
потребителя

Потребителски профил

Потребителски
Профил

Стрелка
Потребителски профил

Тенденции
в дизайна

Стрелка
Потребителски профил

Запазване на бранд
идентичността

Стрелка
Потребителски профил

Идеи и
концепция

Стрелка
Потребителски профил

Психология на
потребителя

Анализ на целевата аудитория

Идентифицирахме кои са хората, който очакваме и бихме искали да използват нашите стикери и създадохме визии, които да са близки до техния потребителски профил.

Проучване на тенденциите

Направихме проучване кои стикери във Viber са най-харесвани и използвани, което ни помогна да изберем в каква стилистика да направим дизайните.

Концепция на дизайна

Разработихме уникална концепция, която отразява бранда, но и успява да предизвика емоции у потребителите. Включихме хумор, актуални теми и емоционално свързващи елементи.

Психология на потребителя

Едни от най-използваните стикер във Viber са тези, които резонират с ежедневието на всеки човек. За това заложихме на послания, в които почти всеки може да се припознае, като "We have a new client", "Final draft" или пък "What is the fuss all about?".

ЗАЩО

Защо трябва да имаме стикери?

Масови

МАСОВИ

Забавни

ЗАБАВНИ

Информативни

ИНФОРМАТИВНИ

Популяризиращи
Привличащи трафик

ПРИВЛИЧАЩИ
ТРАФИК

Бюджетни

БЮДЖЕТНИ

ДИЗАЙН

Дизайн и Разработка

Избор на цветова палитра и стил

Запазихме стила и цветовете, които отразяват идентичността на бранда.

#BFE3F3

#085E6D

#E1332A

#000000

Изработка на илюстрации

Създадохме уникални илюстрации, които комуникират ясно и предизвикват усмивки. Внимателно балансирани са детайлите, за да се осигури четимост и разпознаваемост на малките изображения.

Илюстрации

ОПТИМИЗАЦИЯ

Тест и Оптимизация

Пилотно тестване

Изпратихме избрани стикери към малка група потербители за събиране на обратна връзка. Анализирахме реакциите и направихме корекции, където е необходимо.

Оптимизация за платформата

Уверихме се, че всеки стикер отговаря на техническите изисквания на Viber. Оптимизирахме размерите и формата, за да се осигурни плавно използване и бързо изтегляне.

Масови

РЕЗУЛТАТИ

Резултати

Емоционален отговор от потребителите

Анализирахме обратната връзка, която показва емоционални реакции и споделяне на стикерите.

Повишена интеракция

Направихме оценка на статиските за честота на използване и споделяне на стикерите, чрез Viber Analytics, показвайки повишена активност и взаимодействие с потребителите

100%

Успеваемост
на
проекта
 

2,5

Всеки месец
във Viber се
изпращат над
2,5 милиарда стикера

1

1 стикер
комуникира
цяло 1
послание

ПРОЕКТА

Виртуална комуникация със стил

Fuss Logo
СтикерСтикерСтикерСтикерСтикер
СтикерСтикерСтикерСтикер
БЛАГОДАРИМ ЗА ВНИМАНИЕТО!