Защо според нас инфлуенсър кампанията беше правилният маркетинг инструмент за Curaprox?
Това е един от най-естествените и ненатрапчиви методи на реклама, когато е направено качествено и с подходящите хора.
CURAPROX - ПРОДУКТОВАТА МАРКА НА CURADEN - предлага първокласни швейцарски продукти за грижа за устната кухина.
ЗАПОЗНАВАНЕ С БРАНДА
ПРОУЧВАНЕ
ИДЕЯ
ТЕСТ
РЕЗУЛТАТИ
Целта на кампанията беше увеличаване на разпознаваемостта на бранда, както и увеличаване на продажбите на продуктите.
Това е един от най-естествените и ненатрапчиви методи на реклама, когато е направено качествено и с подходящите хора.
Не искахме да подхождаме прекалено агресивно, затова инфлуенсърите бяха перфектното решение за достигане до голяма и разнообразна група от хора.
Първото нещо, над което се фокусирахме, стартирайки кампанията, беше изборът на инфлуенсъри, така че те да бъдат максимално подходящи и разнообразни. Избирайки различни инфлуенсъри, успяхме да достигнем до много по-голяма аудитория, тъй като последователите им не са едни и същи, а всякакъв тип хора.
Друг важен елемент беше организирането на график, така че да избегнем прекалено наситена във времето реклама, която често би могла да има по-скоро негативен ефект и да отдръпне хората от комуникационните послания.
И третият ключов елемент беше да дадем възможно най-точните насоки на самите инфлуенсъри за това какво да представлява публикацията им, но същевременно да им дадем свобода да „пречупят“ кампанията през себе си и своя опит. Голям плюс беше, че голяма част от инфлуенсърите вече бяха фенове на бранда и използваха продуктите, което направи публикациите им още по-натурални и част от тях дори не звучаха въобще като рекламни.
Повечето от инфлуенсърите, взели участие в кампанията, бяха микро инфлуенсъри, като въпреки че клиентът ни беше скептичен в началото към тях, резултатите от техните публикации, бяха повече от удовлетворяващи.
Силвия
@silviya_iv
Симона
@simonamadzharova
Стефи
@dailydoseofinspirationbys
Севги и Ипек
@flashyblooms
Именно тук заложихме на разнообразие, като включихме в кампанията лайфстайл инфлуенсъри, модни блогъри, майки, както и момичета с брекети, които бяха запознати както с ползите на орто четката, така и с интерденталните четки.
Като “черешка на тортата” заложихме на известно и разпознаваемо лице като актрисата Силвия Петкова, която се превърна в лице или посланик на бранда (brand ambassador).
СТАТЕГИЯТА НИ беше да не използваме няколко известни личности, защото тогава отново рискуваме брандът да стане “банален” и “натрапчив”, а вместо това решихме да изберем един единстен цветен и лъчезарен човек, който пасва перфектно на самия бранд и да го превърнем в негово лице.
След края на тази кампания, която продължи 8 месеца, освен че увеличихме 3 пъти последователите на страницата в Instagram, то истинският успех се оказа в това, че брандът успя да стане значително по-разпознаваем, което доведе до увеличаване на пазарния дял с цели 10%.
Очакванията ни за кампанията се оправдаха и даже ги надминаха.
8
месеца
x3
последователи
10%
увеличаване на пазарния дял